Veerpoot vervangen

De eerste echte stap in de richting veerpoot vervanging is om de rem line support te verwijderen, als je auto er een heeft. Niet alle auto’s hebben de remleiding ondersteund op de veerpoot montage. Dit is een eenvoudige een tot meestal uitstappen.

De schoor wordt gehouden op de onderzijde door een klembout. Dit kan een beetje van een pijn in de nek los te komen, maar gebruik maken van een breker bar als u een beetje extra trekkracht op.

De volgende stap in veerpoten vervanging betreft het laten vallen van de sway bar. Je moet dit doen om de bar link die de heerschappij bar wordt aangesloten op de veerpoot bloot te leggen. Het is echt gewoon een andere ondersteuning voor de sway bar, maar het wordt aangesloten op de veerpoot dus het is moet eraf.

Het wordt een beetje schoner bij deze stap op zijn minst. Voordat u deze bouten los te maken, moet je een jack onder je remschijf of trommel en een beetje van de druk op de veerpoot te verlichten. Niet jack zijn weg omhoog, net genoeg om een ​​groot deel van de veerpoot’s (niet de hele auto’s) gewicht te ondersteunen. Het interieur bouten zal meestal toegankelijk zijn via de kofferbak. Soms moet je een aantal panelen te verwijderen toegang te krijgen tot hen, maar als je een kijkje nemen op waar de bovenkant van de veerpoot hecht aan de auto, terwijl je aan de buitenkant, je zult in staat zijn om erachter te komen waar te bereiken de bouten aan de binnenkant. Verwijder alle van hen.

Verwijder de link die de veerpoot en de heerschappij bar sluit, en vervang deze door de nieuwe. Voeg een beetje vet aan de gewrichten om dingen gesmeerd.

Plaats de montage en bevestigingspunten op dezelfde wijze werden verwijderd. Draai ze spec en u bent klaar voor een aantal soepel rijgedrag!

Plaats een reactie